EvaServiceDesk


Функціональність і дизайн, як в Jira Service Management, дозволяє працювати як раніше: отримувати заяви з різних каналів, налаштовувати черги, використовувати базу знань та багато іншого.
Продукт дозволяє:
- Виконувати, аналізувати та керувати заявами від співробітників;
- Дотримуватися домовленостей про сервісне обслуговування (SLA);
- Налаштовувати і автоматизувати власні робочі процеси;
- Створювати, контролювати та підвищувати пріоритет для інцидентів;
- Керувати правами доступу та безпекою;
- Та багато іншого.
Різні можливості встановлення (як у хмарі, так і On-premises), можливість доробки функціоналу, продукт у реєстрі вітчизняного ПО.
Відгуки
Отличная CRM-система! Удобный интерфейс, множество функций, помогает оптимизировать работу.
Це CRM-система — мій рятувальник! Вона значно спростила моє життя, допомагаючи відстежувати клієнтів, автоматизувати завдання та впорядковувати щоденні операції. Завдяки її інтуїтивно зрозумілому інтерфейсу навіть я, нетехнічна людина, швидко її освоїв. Результат: більша ефективність та задоволення від роботи.
ЦРМ-система досить зручна в роботі. Інтерфейс інтуїтивно зрозумілий, що дозволяє швидко освоїти функціонал. Система надає широкі можливості для автоматизації процесів, що дозволяє заощадити час і підвищити ефективність роботи з клієнтами. Рекомендую до використання.