Еадеск
Єадеск – це інструмент для роботи з вхідними зверненнями і він корисний маленьким командам та будь-яким компаніям, які працюють з клієнтами. Допомагає організувати нормальну підтримку клієнтів: перестати пропускати заявки, збільшити повторні продажі завдяки якісному сервісу, скоротити витрати на співробітників завдяки автоматизації та управляти репутацією в мережі.
Єадеск обєднає звернення з усіх джерел у одному вікні: месенджери, соцмережі, пошта та телефон. Розподілить звернення та даст інструменти спільної роботи. Допоможе контролювати співробітників та відстежувати показники роботи.
Можливості:
- Агрегатор месенджерів;
- Чат-боти;
- Вбудована CRM;
- Автоматизація;
- Аналітика;
- Інструменти для спільної роботи;
- Завдання;
- Інтеграції та API.
У розробці використовують гнучкі технології та сучасний стек: Docker, Node.JS, WebSockets, React.