vionvi CRM
vionvi CRM — програма, що дозволяє контролювати робочі процеси та вести облік на етапах взаємодії з клієнтом. CRM виявиться корисною тим, хто дистанційно контактує з клієнтами і незмінно прагне збільшити кількість продажів за рахунок якості наданих послуг та залучення додаткової ЦА. CRM система підтримує інтеграції з сервісами IP-телефонії, конструкторами сайтів і месенджерів, що значно спрощує роботу.
Основні особливості:
- Ліди (в цей розділ автоматично «падають» всі вхідні звернення, заявки з сайтів, повідомлення з месенджерів, дзвінки тощо);
- Угоди (обставини всіх етапів конкретного продажу);
- Контакти (відомості про контрагентів);
- Інтеграції (каталог інтеграцій зі сторонніми сервісами);
- Фінанси (всі планові та фактичні операції доступні в розділі «Фінанси». Додавати транзакції можна з карток угод.);
- Завдання (містить план роботи співробітників).