Zoho Desk

Zoho Desk Zoho Desk Zoho Desk Zoho Desk Zoho Desk Zoho Desk Zoho Desk

Zoho Desk — це сервіс, який можна використовувати на підприємствах майже будь-якої галузі, веб-рішення найчастіше використовується у ІТ-сфері, в електронній комерції, SaaS, на ринку споживчих товарів тощо. Zoho Desk також працює з клієнтами в ряді традиційних галузей, таких як енергетика та виробництво. Сама платформа часто використовується службою підтримки та ІТ-співробітниками.

Основні функції Zoho Desk:

  • Управління заявами.
  • Контракти та SLA.
  • Звіти з налаштуванням полів та дашборди.
  • Попередження та сповіщення.
  • База знань.
  • Портал самообслуговування клієнтів.
  • Підтримка соціальних мереж.
  • Акаунти та контакти.
  • Каталог товарів.
  • Портал клієнтської підтримки.
  • Аналіз проблем.
  • Управління завданнями.
  • WYSIWYG-редактор.
  • Пріоритети заяв.
  • Управління чергою.
  • Фільтрація заяв.
  • Телефонія та IVR.
  • Веб-форми.
  • Форуми спільноти.
  • Багатомовність.
  • Ребрендинг.
  • Rest API.
  • Оцінки спеціалістам.
  • Підтримка чату.
  • Управління доступом.

Pin It on Pinterest

Увійти

Зареєструватися

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.