Программа для служб такси

Программа для служб такси Программа для служб такси Программа для служб такси

Програма для керівника

  • Картка водія створюється автоматично, коли водій реєструється в додатку або на сайті. Залишиться тільки перевірити достовірність даних у анкеті та стан автомобіля – це робиться на відстані, за допомогою функції “Фотоконтроль”. Інформація про рейтинг, порушення, марку автомобіля перевізника доступна в журналі “Підключення водія”.
  • Завдяки налаштуванням системи клієнтам можна запропонувати будь-які послуги, наприклад, поїздки, перевезення вантажів, доставку, запуск двигуна та інші. Для водіїв – встановити різну комісію в залежності від оформлення автомобіля або способу отримання заявки.
  • Надійшлі замовлення і водії на зміні відображаються на карті замовлень. Це допомагає відстежити поточну ситуацію, призначити автомобіль вручну, якщо потрібно.
  • Звіти формуються автоматично. Можна вибирати категорії або використовувати готові форми. Наприклад, за даними про джерела замовлень, про суми, кількість виконаних і скасованих поїздок, витрати та доходи компанії за місяць або рік.

Системи моніторингу

  • Перший сервіс – аналіз навантаження і прогнозування годин пік у вихідні, будні та свята. Інформація про кількість автомобілів і замовлень відображається на часовій шкалі. За замовчуванням завантажуються дані за добу, можна вибрати будь-який час – від години до року.
  • Другий сервіс – аналіз показників в поточний момент і сповіщення про критичні відхилення. Партнер визначає сам, про що хоче отримувати сповіщення. Наприклад, програма може сповістити про велику кількість невиконаних замовлень, тоді можна відправити водіям пуш-розсилку і мотивувати їх вийти на зміну.

Прийом замовлень по телефону

  • Програма для операторів служби таксі скорочує час обробки замовлення: система запамятовує часті адреси клієнтів, підказує популярні місця в місті – достатньо почати друкувати назву кафе, торгового центру або будь-якої організації. Навчання роботі з програмою безкоштовне.
  • Аутсорсинг. Дзвінки можна передати інформаційному центру повністю або частково, наприклад у свята, коли замовлень особливо багато. Всього працює близько 6 000 операторів, замовлення приймаються цілодобово і без вихідних. Завдяки маршрутизації дзвінків лінія не буває зайнята, дзвонити кожен клієнт.

Додаток для водіїв

  • Скорочує до мінімуму візити до офісу і звернення до оператора. Водій проходить дистанційну перевірку автомобіля, поповнює баланс для початку роботи, сам вказує в замовленні зміни маршруту.

Додаток для клієнтів

  • Для платформ Android та iOS. Два варіанти на вибір: стандартне оформлення або у фірмовому стилі партнера. Клієнт замовляє послугу в пару кліків, на онлайн-карті бачить, де їде водій, може зателефонувати або написати перевізнику з додатка.

Інструменти підвищення прибутковості

  • Послуги корпоративного таксі для організацій. Партнер отримує готовий документообіг, шаблони договорів та звітних документів. Для зручності корпоративних клієнтів є особистий кабінет з можливістю завантажити реєстр поїздок, формувати акти звірки та рахунки до оплати, редагувати список номерів співробітників, яким доступна оплата послуг з рахунку компанії.
  • Банк замовлень. Підключається партнерам, які працюють з програмним комплексом, відразу, без додаткових налаштувань. Дозволяє продавати замовлення, коли мало автомобілів на зміні, і отримувати замовлення, коли потрібно забезпечити роботою водіїв на лінії.

Безкоштовна підтримка

  • Дистанційне навчання роботі з програмним комплексом, займатися можна зі смартфона.
  • Особистий менеджер протягом всього співпраці.
  • Сервіс роботи над завданнями через систему заявок, наприклад, для звернення в техпідтримку.
  • Безпечний месенджер для обговорення робочих завдань. Переписка захищена, інформація зберігається на закритих серверах.

Pin It on Pinterest

Увійти

Зареєструватися

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.