ZEDLine Support

ZEDLine Support ZEDLine Support ZEDLine Support

ZEDLine Support – це хмарний сервіс для роботи з заявами та зверненнями клієнтів. Звернення клієнта відбувається шляхом створення тікета, який надходить до оператора. Оператор бере тікет до роботи, а клієнт бачить статус вирішення питання. Всередині системи відбувається взаємодія оператора та клієнта.

Сервіс ZEDLine Support включає набір можливостей:

  • конструктор анкети – адміністратор ZEDLine Support від компанії-користувача може налаштувати анкету для тікета, яку буде заповнювати клієнт; передбачено декілька типів полів
  • розподіл тікетів за операторами – з завданням працює відповідальний працівник, тікет можна перепризначити
  • вбудований чат – оператори ведуть листування з клієнтами, запитують потрібні файли та додаткову інформацію
  • логування – створення тікета, зміна статусу, зміна оператора логуються
  • вкладення – користувачі та оператори можуть додавати до тікету різні файли, необхідні для вирішення питання.

Pin It on Pinterest

Увійти

Зареєструватися

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.