UserVoice
UserVoice — це сервіс для підприємств усіх розмірів, які регулярно взаємодіють з клієнтами, щоб прийняти які-небудь скарги або надати швидку допомогу за продуктом чи послугою. В рамках UserVoice кожна компанія може легко оптимізувати процеси, щоб допомогти співробітникам забезпечити найкращий хід обслуговування маси клієнтів.
У організації UserVoice є унікальний шанс стати вигідним як для менеджерів з продуктів, так і для менеджерів служби технічної підтримки. Перші можуть використовувати додаток для глибокого зворотного звязку з користувачем і аналітики, а також подальшого створення найзручніших рішень, у той час як менеджери технічної підтримки можуть масштабувати свою службу за допомогою різних інструментів сервісу.
Основні характеристики UserVoice:
- Підтримка масштабування.
- Глибокий та ефективний зворотний звязок з користувачами.
- Служба може вбудовуватися безпосередньо на ваш сайт або в мобільний додаток.
- Нестандартна конструкція.
- Зворотний звязок і форум підтримки.
- Підтримка запитів.
- База знань.
- “Інспектор” — точно знає, хто і що каже.
- “Миттєві відповіді” — автоматизована система самообслуговування за загальними питаннями.
- Підтримка аналітики.
- Вбудовані віджети.
- Аналітика задоволеності клієнтів.
- SDK для iOS і Android.
- Користувацька аналітика.
- Аналітика зворотного звязку.
- Обєднання доменних імен.
- SSL-шифрування.
- Декілька типів модерації.