Zendesk

Zendesk Zendesk Zendesk

Zendesk — це веб-сервіс з рядом застосунків для підтримки клієнтів та відвідувачів. Він допомагає співробітникам, менеджерам та адміністраторам допомагати клієнтам у русі. Підтримка клієнтів — трудомісткий процес, який не припиняється жодну секунду. Саме для вирішення цієї задачі створений Zendesk.

Zendesk надає такі функції:

  • Робота з усіма режимами виводу запитів на підтримку
  • Перегляд списку подій у вигляді квитків та сповіщень
  • Список дій з квитками в режимі реального часу
  • Зручний пошук квитків та за доступною базою знань
  • Перегляд та зміна коментарів, адресатів, тегів та інших параметрів квитків
  • Сповіщення про оновлення заяв
  • Виставлення готових відповідей (або макросів) до заяв з часто задаваними питаннями
  • Закладки по квиткам для повернення до них у майбутньому
  • Завантаження та вивід файлів, долучених до звернень
  • Створення зображень та долучення їх до квитків

Крім того, мобільні застосунки допомагають швидко переглядати зведені дані з квитків — обєм і швидкість дій, реагування, оцінка якості підтримки тощо. Zendesk дозволяє переглядати профіль клієнта з квитками, і навіть працювати з застосунком жестами.

Сервіс також зручний необмеженою кількістю заяв, хмарним сховищем, інтеграцією з соціальними мережами, блогами, чатами, прийомом дзвінків, чорним списком та багатьма іншими.

Pin It on Pinterest

Увійти

Зареєструватися

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.