Zendesk
Zendesk — це веб-сервіс з рядом застосунків для підтримки клієнтів та відвідувачів. Він допомагає співробітникам, менеджерам та адміністраторам допомагати клієнтам у русі. Підтримка клієнтів — трудомісткий процес, який не припиняється жодну секунду. Саме для вирішення цієї задачі створений Zendesk.
Zendesk надає такі функції:
- Робота з усіма режимами виводу запитів на підтримку
- Перегляд списку подій у вигляді квитків та сповіщень
- Список дій з квитками в режимі реального часу
- Зручний пошук квитків та за доступною базою знань
- Перегляд та зміна коментарів, адресатів, тегів та інших параметрів квитків
- Сповіщення про оновлення заяв
- Виставлення готових відповідей (або макросів) до заяв з часто задаваними питаннями
- Закладки по квиткам для повернення до них у майбутньому
- Завантаження та вивід файлів, долучених до звернень
- Створення зображень та долучення їх до квитків
Крім того, мобільні застосунки допомагають швидко переглядати зведені дані з квитків — обєм і швидкість дій, реагування, оцінка якості підтримки тощо. Zendesk дозволяє переглядати профіль клієнта з квитками, і навіть працювати з застосунком жестами.
Сервіс також зручний необмеженою кількістю заяв, хмарним сховищем, інтеграцією з соціальними мережами, блогами, чатами, прийомом дзвінків, чорним списком та багатьма іншими.