Юздеск
Юздеск — платформа HelpDesk, яка допомагає покращити обслуговування клієнтів та обробляти запити з більш ніж 20 каналів комунікації в одному інтерфейсі без перемикання між вкладками та втрати заявок.
Автоматизація дозволяє у три рази зменшити час відповіді, використовуючи шаблони та правила для вирішення рутинних завдань. Завдяки мобільному додатку можна віддалено працювати з запитами та керувати навантаженням команди. Мобільний чат із чат-ботом та автовідповідачами забезпечує миттєвий зворотний звязок з клієнтами прямо в додатку. Вбудована база знань зберігає інструкції, статті, документацію та опис процесів і доступна 24/7.
За допомогою аналітики та звітності керівник підтримки може відстежувати детальну статистику за всіма важливими показниками: швидкість відповіді, SLA, CSI, продуктивність тощо.