Инфометрика
Платформа дозволить замовнику оцінити ступінь задоволення клієнтів якістю обслуговування, сервісом та продуктами, а також визначити основні причини задоволення і незадоволення у розрізі відділень, продуктів та точок контакту з деталізацією до кінцевого клієнта.
Рішення надає можливість користувачам аналізувати клієнтський досвід та зворотний звязок від клієнтів у режимі реального часу за допомогою наступних функцій:
- Надання аналітики за NPS та причинами оцінок
- Вимірювання показника NPS
- Збір і категоризація причин оцінок NPS
- Повідомлення у реальному часі менеджмента замовника про низькі оцінки NPS
Сервіс спрямований на роботу з Bottom-up NPS – отримання та аналіз зворотнього звязку від клієнтів відразу після надання послуги
Bottom-up NPS: Постійне поліпшення якості продуктів і послуг через прямий контакт із споживачем.
- Вимірювання:
- За результатами транзакції, епізоду або окремого досвіду
- Безперервно
- NPS-опитування всіх клієнтів
Мета:
- Покращення відносин із клієнтом
- Створення замкненого циклу взаємодії із клієнтом (closed-loop) для поліпшення якості продуктів та послуг
Відгуки
Ця CRM дозволяє мені ефективно управляти взаємовідносинами з клієнтами. Зручний інтерфейс спрощує додавання та відстеження інформації про контакти, потенційних клієнтів та угод. Автоматизація завдань і сповіщень допомагає мені заощадити час і зосередитися на найважливішому. Загалом, це чудовий інструмент для поліпшення взаємодії з клієнтами та розвитку бізнесу.