Инфометрика

Инфометрика Инфометрика Инфометрика

Платформа дозволить замовнику оцінити ступінь задоволення клієнтів якістю обслуговування, сервісом та продуктами, а також визначити основні причини задоволення і незадоволення у розрізі відділень, продуктів та точок контакту з деталізацією до кінцевого клієнта.

Рішення надає можливість користувачам аналізувати клієнтський досвід та зворотний звязок від клієнтів у режимі реального часу за допомогою наступних функцій:

  1. Надання аналітики за NPS та причинами оцінок
  2. Вимірювання показника NPS
  3. Збір і категоризація причин оцінок NPS
  4. Повідомлення у реальному часі менеджмента замовника про низькі оцінки NPS

Сервіс спрямований на роботу з Bottom-up NPS – отримання та аналіз зворотнього звязку від клієнтів відразу після надання послуги

Bottom-up NPS: Постійне поліпшення якості продуктів і послуг через прямий контакт із споживачем.

  • Вимірювання:
  • За результатами транзакції, епізоду або окремого досвіду
  • Безперервно
  • NPS-опитування всіх клієнтів

Мета:

  • Покращення відносин із клієнтом
  • Створення замкненого циклу взаємодії із клієнтом (closed-loop) для поліпшення якості продуктів та послуг

Pin It on Pinterest

Увійти

Зареєструватися

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.