Yamichat
Yamichat – це сервіс для підключення чат-бота та консультанта до сайту. За допомогою віджета можна створити та налаштувати сценарії діалогу з відвідувачами сайту. Достатньо навчити чат-бота, і він зможе легко відповідати на найбільш поширені питання від клієнтів.
Для кого сервіс?
Зараз росте покоління Performance, яке любить порівнювати, тестувати та не переплачувати за обємну функціональність. Саме для таких підприємців створено сервіс, доступний за ціною і одночасно виконує основне завдання конверсійного віджета.
Основна цільова аудиторія проекту, це:
- Інтернет-сервіси та портали з лаконічним FAQ.
- Сайти, що пропонують різноманітні послуги.
- Інтернет-магазини.
Функціональне наповнення
- Автовідповідь. Допомагає навчити чат-бота відповідати на питання, з якими щодня зіштовхуються оператори.
- Спінтакс. Дозволяє рандомізувати відповіді. В результаті 2 користувачі отримають 2 різні відповіді, але близькі за змістом.
- Чат-бот. Залучає відвідувача в діалог особистими фразами в залежності від сторінки, на якій знаходиться потенційний клієнт. Гнучка кастомізація допоможе змінити імя, вибрати аватар з готових або завантажити власний, змінити дизайн віджета (кругла або горизонтальна кнопка), керувати часовими інтервалами залучення в діалог.
- Стратегії. Умови комунікації з відвідувачами кожної компанії унікальні. Кому-то важливо підтримувати звязок з клієнтами цілодобово, відповідаючи на стандартні питання автоматично, а хтось ставить живе спілкування з операторами на перший план. Сервіс налаштує чат-бот під бізнес, це просто.