Speech Analytics

Speech Analytics Speech Analytics Speech Analytics

Аналітика мови — це сервіс мовної аналітики з розпізнаванням мови. Система аналізує всі надходящі дзвінки, знаходить проблемні діалоги, відслідковує і формує звіти за ключовими показниками компанії.

Станом на сьогодні реалізовані чотири функції:

  • Автоматична оцінка дзвінків. Окремо розпізнає мову оператора і клієнта, аналізує запис за 25 параметрами (претензійна лексика, перебивання, зависання, довга тиша тощо) і ставить дзвінку оцінку.
  • Універсальний конструктор звітів. Дозволяє створювати звіти з будь-якими розрізами, колонками і фільтрами за декілька кліків.
  • Швидкий пошук за ключовими словами. За декілька секунд можна знайти дзвінки з конкретними словами і фразами в мові оператора або клієнта.
  • Тригери – автоматичні дії при появі дзвінків з заданими критеріями. Повідомлення в Telegram, лист на пошту, SMS, завдання в CRM та багато іншого. Доступно 30 інтеграцій.

Мети впровадження системи:

  • Контроль якості роботи операторів;
  • Виявлення конфліктних діалогів, оперативна робота з ними;
  • Захист від витоку інформації;
  • Пошук точок зростання в бізнесі;
  • Підвищення ефективності роботи відділу продажів, контакт-центру;
  • Аналіз причин звернень клієнтів, затягнутих розмов;
  • Контроль скриптів продажів.

Pin It on Pinterest

Увійти

Зареєструватися

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.