Speech Analytics

Speech Analytics Speech Analytics Speech Analytics

Аналітика мови — це сервіс мовної аналітики з розпізнаванням мови. Система аналізує всі надходящі дзвінки, знаходить проблемні діалоги, відслідковує і формує звіти за ключовими показниками компанії.

Станом на сьогодні реалізовані чотири функції:

  • Автоматична оцінка дзвінків. Окремо розпізнає мову оператора і клієнта, аналізує запис за 25 параметрами (претензійна лексика, перебивання, зависання, довга тиша тощо) і ставить дзвінку оцінку.
  • Універсальний конструктор звітів. Дозволяє створювати звіти з будь-якими розрізами, колонками і фільтрами за декілька кліків.
  • Швидкий пошук за ключовими словами. За декілька секунд можна знайти дзвінки з конкретними словами і фразами в мові оператора або клієнта.
  • Тригери – автоматичні дії при появі дзвінків з заданими критеріями. Повідомлення в Telegram, лист на пошту, SMS, завдання в CRM та багато іншого. Доступно 30 інтеграцій.

Мети впровадження системи:

  • Контроль якості роботи операторів;
  • Виявлення конфліктних діалогів, оперативна робота з ними;
  • Захист від витоку інформації;
  • Пошук точок зростання в бізнесі;
  • Підвищення ефективності роботи відділу продажів, контакт-центру;
  • Аналіз причин звернень клієнтів, затягнутих розмов;
  • Контроль скриптів продажів.

Відгуки

Наташа

Ця CRM – просто знахідка! Все чітко, зручно, ідеально підійшла для мого бізнесу. Рекомендую!

Екатерина

Ну, CRM як CRM. Нічого особливого, працювати можна.

Жека

Зручна CRM. Оптимізує роботу, все чітко. Рекомендую!

Коля

Функціональна CRM, зручна в роботі, рекомендую!

Юлия

Жах, а не CRM.

Елена

Працює. CRM як CRM. Нічого особливого.

Владимир

Відмінна CRM, все чітко!

Вадим

Система CRM загалом непогана. Функціонал достатній для базових потреб, але інтерфейс потребує покращення. Є потенціал для розвитку.

Екатерина

Ех, Speech Analytics – то не CRM! 😅

Жека

CRM система – це класна штука, яка дуже допомагає мені в роботі. Можна легко планувати задачі, відстежувати клієнтів і їх запити. Система проста у використанні, тому я швидко з нею розібрався. Тепер я впевнений, що не втрачу жодного запиту від клієнта, і не пропущу жодного дзвінка. Круто, що в системі можна зберігати всю інформацію про клієнтів, щоб завжди мати її під рукою. Завдяки цій CRM я став набагато організованішим і продуктивнішим у менеджменті своїх клієнтів.

Pin It on Pinterest

Увійти

Зареєструватися

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.