RetailCRM

RetailCRM RetailCRM RetailCRM RetailCRM RetailCRM RetailCRM RetailCRM RetailCRM RetailCRM RetailCRM

RetailCRM — платформа для eCommerce та рітейлу. Допоможе навести порядок у замовленнях, утримувати та повертати клієнтів, продавати у соцмережах та месенджерах, налаштувати програму лояльності та створити сайт.

Що можна робити за допомогою RetailCRM

Автоматизувати процес продажу:

  • Обєднувати онлайн- та офлайн-продажі
  • Агрегувати комунікації з клієнтами з соцмереж та месенджерів
  • Комплектувати замовлення, керувати переміщенням товарів між складами та магазинами
  • Виставляти рахунки по email та SMS, фіскалізувати платежі по 54-ФЗ, зберігати чеки оплати та повернень
  • Розраховувати вартість доставки, відправляти заявки у службу доставки, сповіщати клієнтів про місцезнаходження замовлення, керувати курєрами, друкувати наклейки та супровідні документи
  • Працювати з товарним каталогом та слідкувати за залишками на маркетплейсах

Генерувати повторні продажі та підвищувати середній чек за допомогою інструментів CRM-маркетингу:

  • Сегментувати клієнтів за поведінкою, RFM-показниками, LTV, середнім чеком, тегами тощо
  • Збирати листи у візуальному конструкторі без знань HTML, перетягуючи готові блоки та додаючи в них власний контент
  • Робити розсилки через Email, SMS
  • Відслідковувати ефективність каналів CRM-маркетингу

Запустити програму лояльності:

  • Налаштовувати правила участі та рівні привілеїв для клієнтів
  • Нараховувати бонуси двома способами: у фіксованому вигляді, наприклад, 1 бонус за кожні 10 гривень або у вигляді відсотка від покупки
  • Запускати готові механіки: welcome-бонуси та день народження

Аналізувати результати в розрізі:

  • Замовлень
  • Клієнтів
  • Товарів
  • Комунікацій
  • Фінансів

Pin It on Pinterest

Увійти

Зареєструватися

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.