Repometr
Repometr — сервіс роботи з відгуками, репутацією компанії та присутністю в інтернеті з одного кабінету. Виконує весь спектр завдань з роботи в Яндексах. Картах, Google Maps, 2Gis, Zoon, а також більш ніж в 20 агрегаторах відгуків. Проводить аудит присутності бізнесу в мережі, виявляє проблеми та знаходить точки росту.
Repometr забезпечує актуальність даних про філії компанії завдяки:
- оперативного додавання та оновлення інформації про компанію на картах Google, Яндекс. Картах та інших 20 сервісах з одного вікна;
- регулярної перевірки та порівняння з еталонними значеннями;
- захисту та автоматичної актуалізації інформації на картах у разі несанкціонованих змін.
Repometr збере відгуки і дасть можливість відповісти на них в одному особистому кабінеті, а також надасть інструменти:
- сповіщення про нові відгуки;
- розширеної фільтрації відгуків (за текстом, датою, рейтингом, імям відправника, філіями, джерелами);
- збереження відгуків у зовнішні файли та вивантаження в систему аналітики клієнта за API;
- відстеження історії зміни відгуків (було-стало);
- збір статистики видалених відгуків;
- аналітики динаміки відгуків та рейтингу в розрізі філій;
- збір та відповіді на Google. Питання;
- використання шаблонів швидких відповідей на відгуки.
Repometr збільшить кількість позитивних відгуків від клієнтів завдяки:
- збору відгуків через СМС-розсилки та QR-коди;
- блокуванню розміщення негативних відгуків на відкритих джерелах;
- детальної аналітики якості реакції клієнтів.
Repometr покаже динаміку відвідувань, дзвінків, побудованих маршрутів та точки росту для залучення більшої кількості клієнтів, надасть інструменти.
Local Pack від Repometr — інструмент оцінки результатів просування карток компанії на картах та порівняння з конкурентами:
- збір статистики результатів пошуку в розрізі філій та ключових слів;
- відстеження динаміки змін позицій;
- збір статистики результатів пошуку за конкурентами;
- відстеження динаміки змін позицій за конкурентами.
Платформу Repometr використовують компанії наступних сегментів:
- великий мережевий бізнес: великі федеральні мережі, банки, рітейл;
- великий бізнес з невеликою кількістю точок з високою прохідністю: торгові центри, автодилери, готелі;
- малий бізнес з невеликою кількістю філій;
- франшизні мережі.