Pyrus
Pyrus — це сервіс для спільної роботи та автоматизації бізнес-процесів. У Pyrus співробітники спілкуються один з одним, ставлять завдання та слідкують за їх виконанням, відповідають на звернення клієнтів, узгоджують документи та організовують робочі процеси.
Відмінна риса Pyrus — можливість гнучкого налаштування бізнес-процесів самими користувачами без програмування та залучення IT-спеціалістів. Компанії використовують Pyrus для узгодження наказів, договорів та рахунків, для найму нових співробітників, обробки запитів клієнтів, заявок на відпустку, відрядження та IT-підтримку та в багатьох інших процесах.
Основні можливості Pyrus:
- керування завданнями та проектами: делегування, маршрутизація, облік витраченого часу, повторювані завдання, робота з підзавданнями для поділу великих завдань на менші, списки та канбан-дошки;
- комунікації всередині команди та з зовнішніми підрядниками, структуровані за завданнями: обговорення деталей, обмін файлами, додавання повязаних завдань;
- обробка звернень клієнтів (Service Desk / Help Desk) по всім каналам: телефон, email, чат/форма на сайті чи в додатку, Instagram, VK, Facebook Messenger, Telegram, Viber;
- електронний документообіг: узгодження заявок, платежів, договорів та документів;
- ведення бази клієнтів (CRM);
- автоматизація робочих процесів в маркетингу, закупівлях, фінансах, HR, IT тощо.
- наочна аналітика роботи співробітників та бізнес-процесів (термін обробки заявок, рівень сервісу, і т.д.).
Додаткові можливості:
- оголошення для всіх співробітників організації;
- бібліотека для створення бази знань компанії;
- довідники;
- оргструктура компанії та контакти всіх співробітників;
- робота з підрядниками та фрілансерами в одній системі;
- створення завдань із електронних листів;
- календар;
- облік робочого часу;
- пошук за різними атрибутами.
Мобільні додатки Pyrus доступні для iOS чи Android, мають зручний інтерфейс та працюють офлайн: все синхронізується, коли є звязок.
Відгуки
Отличная CRM для малого бизнеса. Удобная в работе, есть все необходимые функции.