ПринтОфис24
								
								
								
								
								
								
								
								
								
					ПринтОфіс24 — це онлайн-сервіс для повноцінного обліку замовлень у рекламному бізнесі.
Основні інструменти, які вже реалізовані в системі:
- Облік клієнтів та замовлень.
 - Формування документації (тех. картки, договори, бланки замовлень, акти, рахунки, ттн).
 - Інформування клієнтів по SMS про статус замовлень.
 - Особистий кабінет замовника.
 - Оформлення повторних замовлень у підрядників з детальною історією.
 - Підрахунок премії співробітників з різних видів виробництва.
 - Розмежування клієнтської бази за статусами клієнтів.
 - Аналітика.
 
Відгуки
Відмінна CRM-система! Функціональна, зручна в роботі, чудово оптимізує бізнес-процеси. Рекомендую!
Відмінна CRM, рекомендую!
Ця CRM – просто знахідка! Все інтуїтивно зрозуміло, клієнти як на долоні. Зручно відстежувати угоди і контролювати роботу команди. Рекомендую!
Цілком нормальна CRM, базові потреби закриває.
Отличная CRM-система, помогает управлять продажами и взаимодействовать с клиентами.
На мою думку, ця CRM чудова!