Омниканальный чат QARM
QARM — омніканальна платформа під керуванням AI, яка дозволяє компаніям вести підтримку клієнтів і продажі в усіх месенджерах і соціальних мережах, в онлайн-чаті та e-mail.
- Швидка інтеграція
- Висока стабільність роботи
- Простота та зручність використання
- Онлайн-звіти
Можливості:
- Інбокс єдиного вікна — Повідомлення з усіх каналів збираються в єдину живу стрічку, з автоматичним розподілом по відповідальним співробітникам.
- Контроль тональності звернень — Штучний інтелект Лоя аналізує кожне звернення для визначення тональності.
- Якість сервісу — Штучний інтелект Лоя тримає на контролі швидкість розгляду та вирішення кейсів і в разі необхідності нагадує про них.
- Економія часу — Внутрішній чат, з привязкою до кейсу, дозволить обговорити звернення всередині компанії за лічені хвилини. Забудьте про довгу переписку для вирішення питань.
- Бізнес-метрики — Прямі оцінки ваших клієнтів, з привязкою до замовлення і повними контактними даними. Лоя автоматично опитає клієнтів про враження від продукту і сервісу, згідно стандартам, через заданий проміжок часу, після транзакції.