MoneyPenny
MoneyPenny — це хмарна програма обліку та компактна CRM для малого бізнесу, фрілансерів та стартапів, яка спрощує ведення обліку клієнтів, замовлень, проектів та виставлення рахунків-інвойсів на різних мовах.
Основні функції MoneyPenny:
- виставлення рахунків на оплату;
- облік часу за проектами, завданнями та співробітниками;
- облік витрат «на ходу»;
- облік клієнтів та замовлень;
- наочна бізнес-аналітика;
- порівняння ефективності між періодами;
- грошові залишки;
- нагадування про оплату.
Відгуки
Ура! Ця CRM-система полегшує мою роботу!
Це CRM-система надійно структурує та оптимізує мої щоденні бізнес-операції. Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс і ефективні функції підвищують мою продуктивність та забезпечують чітке уявлення про поточні та майбутні завдання. Рекомендую цю систему як надійне рішення для управління взаємовідносинами з клієнтами.