МойСклад

МойСклад МойСклад МойСклад

МійСклад — це одночасно торгівля, складський облік та CRM в одному хмарному сервісі. Робота через браузер на будь-якому компютері або ноутбуці чи в мобільних додатках для iOS та Android.

Функціональність системи:

  • Облік руху ТМЦ — всі операції: інвентаризації, переміщення та списання. Багато складів, адресне зберігання, серійні номери, характеристики, собівартість. Комплекти та виробництво. Контроль залишків та планування закупівель. Друк всього обсягу первинної документації.
  • Для роздрібної торгівлі — робоче місце касира для компютера або смартфона, є офлайн-режим, підключається сканер, термінал для прийому карт та фіскальний реєстратор. Підтримка 54-ФЗ.
  • Для опту та інтернет-магазину — обробка замовлень, включно з резервуванням товарів та друком касових чеків за замовленням відповідно до 54-ФЗ. Товари на комісії. Передача даних про актуальні залишки на сайт.
  • Для роботи з маркетплейсами — є додатки для інтеграції з Wildberries, OZON, Яндекс.Маркет, Магазином ВКонтакте, Instagram Shopping та іншими. Облік товарів, швидка синхронізація залишків та аналітика.
  • CRM для торгівлі — аналітика за кожним клієнтом (більше 10 показників), сегментація, підтримка систем лояльності, історія, завдання, воронки за клієнтами та замовленнями, інтеграція з телефонією.
  • Контроль фінансів — розрахунки з контрагентами, баланс за банком та касою, різні валюти та автозавантаження курсів, дохід за торговими точками в режимі “онлайн”.
  • Аналітичні звіти — статистика та рентабельність продажів, собівартість, воронки, ПіУ та інші.
  • Гнучке налаштування — права користувачів та аудит їх дій у системі, додаткові поля, власні шаблони документів та цінників.
  • Інструменти для керування мережею торгових точок, офісів або дистрибюторів: централізоване керування цінами, номенклатурою, залишками, ведення декількох юр. осіб.
  • Обовязкова маркування товарів підтримується безкоштовно — привяжіть ваш особистий кабінет “Чесного ЗНАКу” та замовляйте коди на залишки, друкуйте етикетки, продавайте марковані товари та виводьте їх з обігу.

Відгуки

Алёна

Та таке, CRM як CRM. Нічого особливого. Функції ніби є, але інтерфейс трохи заплутаний. Можна знайти щось краще, якщо пошукати. Не вразив, коротше кажучи.

Юлия

Відмінна CRM! Підтримка на висоті. Рекомендую!

Лиля

Відмінна CRM система для покращення управління відносинами з клієнтами. Інтерфейс зручний, що робить процес продажу легким. Автоматизація завдань допомагає економити час та покращити ефективність. Високо рекомендую цю систему для будь-якого бізнесу.

Pin It on Pinterest

Увійти

Зареєструватися

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.