МойСклад
МійСклад — це одночасно торгівля, складський облік та CRM в одному хмарному сервісі. Робота через браузер на будь-якому компютері або ноутбуці чи в мобільних додатках для iOS та Android.
Функціональність системи:
- Облік руху ТМЦ — всі операції: інвентаризації, переміщення та списання. Багато складів, адресне зберігання, серійні номери, характеристики, собівартість. Комплекти та виробництво. Контроль залишків та планування закупівель. Друк всього обсягу первинної документації.
- Для роздрібної торгівлі — робоче місце касира для компютера або смартфона, є офлайн-режим, підключається сканер, термінал для прийому карт та фіскальний реєстратор. Підтримка 54-ФЗ.
- Для опту та інтернет-магазину — обробка замовлень, включно з резервуванням товарів та друком касових чеків за замовленням відповідно до 54-ФЗ. Товари на комісії. Передача даних про актуальні залишки на сайт.
- Для роботи з маркетплейсами — є додатки для інтеграції з Wildberries, OZON, Яндекс.Маркет, Магазином ВКонтакте, Instagram Shopping та іншими. Облік товарів, швидка синхронізація залишків та аналітика.
- CRM для торгівлі — аналітика за кожним клієнтом (більше 10 показників), сегментація, підтримка систем лояльності, історія, завдання, воронки за клієнтами та замовленнями, інтеграція з телефонією.
- Контроль фінансів — розрахунки з контрагентами, баланс за банком та касою, різні валюти та автозавантаження курсів, дохід за торговими точками в режимі “онлайн”.
- Аналітичні звіти — статистика та рентабельність продажів, собівартість, воронки, ПіУ та інші.
- Гнучке налаштування — права користувачів та аудит їх дій у системі, додаткові поля, власні шаблони документів та цінників.
- Інструменти для керування мережею торгових точок, офісів або дистрибюторів: централізоване керування цінами, номенклатурою, залишками, ведення декількох юр. осіб.
- Обовязкова маркування товарів підтримується безкоштовно — привяжіть ваш особистий кабінет “Чесного ЗНАКу” та замовляйте коди на залишки, друкуйте етикетки, продавайте марковані товари та виводьте їх з обігу.