MCRM Superkit
Функціональність Marketing CRM Pro
Автоматизувати процес маркетингу. Генерувати повторні продажі та підвищувати середній чек за допомогою інструментів CRM-маркетингу:
- Сегментувати базу даних клієнтів;
- Збирати листи у візуальному конструкторі без знань HTML, перетягуючи готові блоки та додаючи в них власний контент;
- Робити розсилки через Email, SMS, push-сповіщення;
- Відстежувати ефективність каналів CRM-маркетингу.
Впроваджувати та керувати програмою лояльності:
- Налаштовувати правила участі та рівні привілеїв для клієнтів;
- Нараховувати та списувати бонуси;
- Запускати персоналізовані розсилки за різними каналами: email, sms, push-сповіщення, Telegram-bot;
- Використовувати готові автоматичні механіки тригерних розсилок: вітальні бонуси, привітання до дня народження, кешбек за реєстрацію в програмі лояльності, активація на повторну покупку, нагадування про покупку, реактивація відтоку та інші сценарії;
- Впроваджувати та видається електронні карти лояльності в Apple Wallet та Google Pay.
Аналізувати результати маркетингових акцій за:
- Новими та повторними покупками;
- Розміром середнього чека;
- Залученістю в програму лояльності;
- Ефективними каналами комунікації.