MCRM Superkit

MCRM Superkit MCRM Superkit MCRM Superkit

Функціональність Marketing CRM Pro

Автоматизувати процес маркетингу. Генерувати повторні продажі та підвищувати середній чек за допомогою інструментів CRM-маркетингу:

  • Сегментувати базу даних клієнтів;
  • Збирати листи у візуальному конструкторі без знань HTML, перетягуючи готові блоки та додаючи в них власний контент;
  • Робити розсилки через Email, SMS, push-сповіщення;
  • Відстежувати ефективність каналів CRM-маркетингу.

Впроваджувати та керувати програмою лояльності:

  • Налаштовувати правила участі та рівні привілеїв для клієнтів;
  • Нараховувати та списувати бонуси;
  • Запускати персоналізовані розсилки за різними каналами: email, sms, push-сповіщення, Telegram-bot;
  • Використовувати готові автоматичні механіки тригерних розсилок: вітальні бонуси, привітання до дня народження, кешбек за реєстрацію в програмі лояльності, активація на повторну покупку, нагадування про покупку, реактивація відтоку та інші сценарії;
  • Впроваджувати та видається електронні карти лояльності в Apple Wallet та Google Pay.

Аналізувати результати маркетингових акцій за:

  • Новими та повторними покупками;
  • Розміром середнього чека;
  • Залученістю в програму лояльності;
  • Ефективними каналами комунікації.

Pin It on Pinterest

Увійти

Зареєструватися

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.