LiveAgent
Live Agent — це онлайн-система для реалізації живого чату та технічної підтримки. Багатоканальний сервіс використовується тисячами користувачів та компаній по всьому світу. Він здатний забезпечити підтримкою ваших клієнтів за допомогою електронної пошти, чата, Facebook, Twitter, телефону, форумів — всі ці інструменти зосереджені в одному інтерфейсі, який, до того ж, доступний навіть на iPhone.
У сервіс включені всі важливі служби підтримки і чату: облікові записи POP3, електронна пошта, відділи, пріоритети, статуси, теги, правила, маршрутизація запитів, готові повідомлення, шаблони для електронних листів, інтеграція голоса Twillio у режимі реального часу, моніторинг веб-сайтів і статистика, чати, інтеграція з соціальними сервісами, зворотній звязок і контактні форми, рейтинг агентів, фільтри квитків, обмін файлами та багато іншого.
Всі функції повністю налаштовуємі, сервіс не вимагає знань HTML.
Серед інших характеристик Live Agent можна відзначити:
- Push-сповіщення про нові запити або чати на телефоні.
- Рішення, передача та відповіді на запити.
- Власні та передвстановлені фільтри для організації запитів.
- Теги, примітки та розділи для кожного квитка.
- Моніторинг твітів з згадкою вашого бренду.
- Розумний спам-фільтр.
- База знань.
- Аналітика.
- Гібридні запити.
- Автоматичне розподілення запитів.
- Розширення за допомогою плагінів або API.