LeadBack
Зворотній дзвінок
LeadBack вміє відстежувати поведінку кожного відвідувача на сайті та визначає найбільш “гарячих” клієнтів. Якщо важливий клієнт залишає сайт, LeadBack миттєво пропонує йому швидкий зворотній дзвінок вашого менеджера.
Чат у Яндекс пошуку
Чат у пошуку Яндекс дозволяє спілкуватися з клієнтами навіть до того, як вони перейдуть на сайт. Функція працює через інтеграцію сайту з Яндекс.Діалогами.
Чат на сайті
Також LeadBack – це онлайн чат, через який можна спілкуватися з відвідувачами сайту. Якщо оператори зайняті, то чат буде спілкуватися і збирати контакти клієнтів сам. У чаті можуть відповідати декілька співробітників. Кожному оператору можна задати своє фото. Клієнти будуть бачити обличчя і імена співробітників, це підвищує лояльність до компанії.
Генератор лідів
Коли співробітники не в онлайні, функція генератора лідів буде імітувати присутність оператора в мережі і збирати контакти клієнтів. Чат-бот сам почне діалог з клієнтом, запропонує йому зворотній дзвінок, щоб вирішити його питання по телефону.
Ці можливості сервісу дозволять отримувати більше заявок з сайту, без додаткових вкладень у просування.
LeadBack має інтеграції з популярними CRM і сервісами аналітики.
Відгуки
Ця CRM-система — мій незамінний помічник у керуванні бізнесом. Завдяки зручному інтерфейсу та широкому функціоналу я можу легко відстежувати взаємодію з клієнтами, керувати продажами та аналізувати ефективність бізнес-процесів. Система допомагає автоматизувати рутинні завдання, вивільняючи мій час для більш важливих справ. Збільшення продажів і підвищення продуктивності стали реальністю завдяки використанню цієї CRM-системи.