LanDocs Business Suite




LanDocs Business Suite – це система, здатна автоматизувати документообіг у вашій компанії, керувати проектами, завданнями, взаємовідносинами з клієнтами. У програмі можна вести архів документації, канцелярію, швидше розбиратися з договорами, нарадами тощо.
Можливості платформи LanDocs Business Suite:
- Керування документами.
- Керування взаємовідносинами.
- Керування бізнес-процесами.
- Керування проектами.
- Керування цілями.
LanDocs Business Suite – хмарне рішення, яке, крім типових функцій по роботі з документацією, пропонує ведення проектів, більш оперативне керування бізнес-процесами, створення цілей для компанії тощо.
Із сервісу можна легко працювати з звичайними завданнями і документами, а також таблицями, ніби в MS Excel або Visio. Реалізована підтримка багатьох браузерів і систем Windows, Linux, MacOS X.
У межах цього онлайн-сервісу можна працювати з дорученнями, нарадами, проектами, цілями, налаштовувати завдання, інтегрувати його з поштою, Google Apps та MS OneDrive. При цьому хмарна система LanDocs проста навіть у питаннях адміністрування та віддаленої роботи.
Відгуки
Крута CRM! Все чітко і зрозуміло, рекомендую!
Весьма хорошая штука для управления воронкой продаж. Сразу отмечу, что внедрение не быстрое, придется повозиться, поддержка помогает, но не всегда так оперативно, как хотелось бы. А вот дальше – кайф. Менеджеры сами заполняют информацию по клиентам, делам и продажам, не приходится собирать ее по частям из разных источников или ловить всех на собрании. Отчеты тоже формируются автоматически, все показатели перед глазами. Очень круто, рекомендую однозначно.