KeepinCRM
KeepinCRM — система орієнтована на малий і середній бізнес, якому потрібен зручний і зрозумілий інструмент для роботи з клієнтами. Це стабільна і багатофункціональна система, яка дозволяє покращити організацію роботи з клієнтами у компанії.
Доступні такі можливості:
- Ведення журналу всіх операцій, повязаних з клієнтом від «знайомства» до завершення угоди — відповідальний, повідомлення, завдання, угоди.
- SMS і Email розсилки всім клієнтам/лідам.
- Формування і виставлення рахунків, документів.
- Зовнішній онлайн-консультант для сайту.
- Воронка продажів.
- Додаткові модулі.
- Побудова основних фінансових звітів, включаючи P& L.
- Постановка завдань з контролем виконання і історією.
- Керування доступами для кожного користувача.
- Прайс-лист.
- Підтримка відділень.
- Склад.
- ПДВ
- Внутрішній чат з можливістю створення груп.
- Мультивалютність.
- Календар справ.
- Контроль процесу відправки вантажу від формування товарно-транспортної накладної одразу з створеної угоди в системі до відстеження руху посилки.
- IP-телефонія: контроль і статистика всіх вхідних, пропущених, активних, вихідних дзвінків.
- Модуль запису клієнтів.
- Статистика по товарах і співробітникам.
- Тегування клієнтів/лідів.
- Модифікація товарів.
- Автоматичні списання і повернення товарів на склад
- Автоматичне зарахування фінансів
- Автоматичний перехід ліда в клієнти при оплаті або створенні угоди