JIRA Service Desk

JIRA Service Desk

JIRA Service Desk стає онлайн-сервісом для керування заявками, підтримки та автоматизації сервісної служби з зрозумілим самообслуговуванням, SLA та відстеженням роботи в реальному часі. JIRA Service Desk пропонує гнучку платформу підтримки та базу знань, із великою кількістю налаштувань та масштабуванням.

Функції JIRA Service Desk:

  • Швидке вирішення проблем клієнтів.
  • Всі інструменти доступні «з коробки».
  • Встановлення сучасних SLA та звіти про результати.
  • Сучасний, потужний та простий користувацький досвід.
  • База знань.
  • Самообслуговування.
  • Зрозумілий портал для клієнтів без необхідності навчання.
  • Інтеграція в JIRA.
  • Налаштовувані черги.
  • Аналітика.
  • Потужні можливості пошуку та фільтрації.
  • Автоматизована сортування.
  • Більше тисячі надбудов.
  • Користувацькі поля.
  • Повідомлення електронною поштою.
  • Підвищена безпека.
  • Імпорт даних із інших систем.
  • Інтеграція за допомогою REST API.

Pin It on Pinterest

Увійти

Зареєструватися

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.