Jinnee

Jinnee

Jinnee — це універсальна платформа, яка дозволяє створювати розумних віртуальних асистентів для самообслуговування співробітників та кінцевих клієнтів. Дозволяє розпізнавати запити користувачів на природній мові та формувати відповіді на основі даних з підключених файлових сховищ, баз знань та веб-сторінок.

Платформа містить в собі технології, які дозволяють вирішувати бізнес-задачі різних типів компаній:

  • NLU — модель векторизатора природної мови, навчена на корпусі російськомовного твіттера; класифікатор намірів, заснований на алгоритмах машинного та глибокого машинного навчання, а саме метод опорних векторів та К-найближчих сусідів;
  • NER — моделі з витягування дат, імен, адрес засновані на механізмах машинного та глибокого машинного навчання нейромереж.

У продукті «з коробки» доступні найпопулярніші базові сценарії автоматизації взаємодії співробітників з HR, бухгалтерією, фінансовим відділом, сховищами знань компанії. Це, наприклад, onboarding співробітників, їх інформаційна підтримка (зокрема з пошуком відповідей у файлах та сховищах) та керування заявками (запит довідок, узгодження відпусток та лікарняних, шаблони документів).

Pin It on Pinterest

Увійти

Зареєструватися

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.