Hotjar
Hotjar — це сервіс веб-аналітики для збору інформації про поведінку відвідувачів сайту. Hotjar допомагає організаціям та власникам сайту отримати розуміння про шлях користувача на сайті, на які сторінки він переходить, на що звертає увагу, а на що ні. Це дасть можливість покращити сайт, зробити навігацію сайту зручнішою та збільшити його конверсію.
Hotjar складається з декількох інструментів: дашборд, записи користувацького відвідування сайту, перегляд карти кліків та збір зворотнього звязку. Для установки сервісу на сайт користувачу необхідно розмістити мітку в Google Tag Manger, WordPress або скористатися альтернативними способами установки. На дашборді сайту можна налаштувати показ основних показників — кількість сесій, середня тривалість сеансу користувача, середній показник перегляду сторінок за сеанс, відсоток відмов, топ сторінок за переглядами та інше. Теплова карта сайту в Hotjar показує кількість кліків відвідувачів на певній сторінці. Карта дозволяє дізнатися, які елементи сторінки та посилання найбільше привертають увагу — чим більше градацій червоного кольору на позначці, тим більше кліків було здійснено.
Інтерфейс для перегляду записів трансляцій Hotjar має список відвідувачів, де можна вибрати записи за конкретний період, дивитися з якої країни відвідувач, яким пристроєм він користувався, скільки часу провів за сеанс, і посилання звідки він перейшов на сайт. Для отримання більш точного шляху користувача дії на сайті можна позначити певними тегами. Під час перегляду запису користувач потрапляє в програвач, де показується сеанс користувача на сайті, його дії.
Особливості Hotjar
- Аналітика відвідувань сайту
- Перегляд запису відвідування
- Перегляд теплової карти сайту
- Установка за допомогою GTM або CMS
- Дотримання стандартів GDRP, CCCPA
- Отримання зворотнього звязку відвідувачів
- Проведення опитувань серед відвідувачів