HelpDeskEddy

HelpDeskEddy HelpDeskEddy HelpDeskEddy HelpDeskEddy

HelpDeskEddy — це комплексна система для підтримки клієнтів зі засобами управління запитами, базами знань та документами. Вона інтегрована з усіма популярними платформами взаємодії з користувачем, клієнтським порталом, чатом та телефонією. Сервіс дозволяє налаштовувати підрозділи, групи користувачів, обмежувати їх права, приймати запити через електронну пошту, форму на сайті, на ServiceDesk порталі, по телефону, в соціальних мережах та месенджерах.

HelpDesk-система спрямована на прийом і обробку запитів менеджерами. В системі реалізована спільна робота менеджерів, відстежується їх ефективність, контроль та формування звітності, як для окремого співробітника, так і для цілісного відділу. Система багатомовна, має опції сповіщень та повідомлень.

Що ще може запропонувати HelpDeskEddy?

  • Омніканальна підтримка клієнтів.
  • Список запитів з пріоритетами та виконавцями.
  • Різні типи запитів з функціями заморожування, контролю та коментарів.
  • Терміни реалізації.
  • Статуси запитів.
  • Пошук та фільтри для сортування.
  • Аудит за запитами, аналітика запитів.
  • Картки для запитів.
  • Готові шаблони відповідей.
  • Диспетчер правил.
  • Чат з можливістю віджета.
  • База знань з деревовидною структурою.
  • Управління доступами до бази.
  • Форматування та пошук по інформації.
  • Облік трудозатрат (білінг).
  • Документообіг.
  • API для інтеграції.
  • Зберігання всієї історії.
  • Звіти по клієнту.
  • Аналітика часу по закриттю запитів.
  • Шифрування даних.
  • Використання свого доменного імені.
  • SLA (з урахуванням свят).

Pin It on Pinterest

Увійти

Зареєструватися

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.