HelpDeskEddy
HelpDeskEddy — це комплексна система для підтримки клієнтів зі засобами управління запитами, базами знань та документами. Вона інтегрована з усіма популярними платформами взаємодії з користувачем, клієнтським порталом, чатом та телефонією. Сервіс дозволяє налаштовувати підрозділи, групи користувачів, обмежувати їх права, приймати запити через електронну пошту, форму на сайті, на ServiceDesk порталі, по телефону, в соціальних мережах та месенджерах.
HelpDesk-система спрямована на прийом і обробку запитів менеджерами. В системі реалізована спільна робота менеджерів, відстежується їх ефективність, контроль та формування звітності, як для окремого співробітника, так і для цілісного відділу. Система багатомовна, має опції сповіщень та повідомлень.
Що ще може запропонувати HelpDeskEddy?
- Омніканальна підтримка клієнтів.
- Список запитів з пріоритетами та виконавцями.
- Різні типи запитів з функціями заморожування, контролю та коментарів.
- Терміни реалізації.
- Статуси запитів.
- Пошук та фільтри для сортування.
- Аудит за запитами, аналітика запитів.
- Картки для запитів.
- Готові шаблони відповідей.
- Диспетчер правил.
- Чат з можливістю віджета.
- База знань з деревовидною структурою.
- Управління доступами до бази.
- Форматування та пошук по інформації.
- Облік трудозатрат (білінг).
- Документообіг.
- API для інтеграції.
- Зберігання всієї історії.
- Звіти по клієнту.
- Аналітика часу по закриттю запитів.
- Шифрування даних.
- Використання свого доменного імені.
- SLA (з урахуванням свят).
Відгуки
HelpDeskEddy — неперевершена CRM система. Забезпечує ефективне керування взаємодією з клієнтами, оптимізуючи процеси та підвищуючи продуктивність. Широкий функціонал, зручний інтерфейс та інтеграція зі сторонніми інструментами роблять його потужним рішенням для управління всією інформацією про клієнтів. 10/10 рекомендую.