Help Desk

Help Desk Help Desk Help Desk Help Desk Help Desk

Desk.com – це сервіс, призначений для полегшення завдань з підтримки клієнтів в тисячах малих компаній. Розробники хотіли запропонувати продукт, який надає доступ до такої ж якості підтримки клієнтів, яка є у більших конкурентів.

Система не тільки полегшує рутинні завдання, але й покращує центр самообслуговування таким чином, що заохочує клієнтів самостійно вирішувати свої запити, без звернення безпосередньо до служби. Desk.com розроблений для оптимізації процесів допомоги у спрощенні процесів підтримки клієнтів. У сервісі доступні налаштування бізнес-правил, фільтри та користувацькі макроси.

Основні характеристики Desk.com:

  • Універсальна поштова скринька для декількох каналів прийому заявок.
  • Управління проблемами з передовими інструментами маршрутизації та фільтрами.
  • Інструменти для зростання продуктивності, в тому числі користувацькі макроси.
  • Фірмові центри самообслуговування з оптимізацією під мобільні пристрої.
  • Бізнес-ідеї в режимі реального часу з командним режимом та каналами.
  • Взаємодія та реагування на проблеми в русі з мобільного додатка.
  • Багатомовна підтримка.
  • Гнучкі ціни для підтримки компанії.
  • Шкала для хмарної служби при збільшенні потреб.
  • Відповіді та рішення користувацьких заявок.
  • Статуси заявок.
  • Докладна інформація про клієнтів.
  • Push-сповіщення про нові заявки.

Pin It on Pinterest

Увійти

Зареєструватися

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.