Gincore
Gincore — це програма для обліку в сервісному центрі або ремонтній майстерні. Включає в себе складську програму, повноцінну бухгалтерію, внутрішню аналітику, інтеграцію з IP-телефонією та Google Analytics.
Короткий опис функцій Gincore:
- Прийом та видача пристрою на ремонт, включаючи контроль повернення запасного фонду.
- Відстеження рекламних джерел, щоб дізнатися звідки прийшов клієнт.
- Приймаючи пристрій на ремонт, прямо з картки ремонту можна зробити фото пристрою через зовнішню камеру та зберегти фото в замовленні.
- Вкладення знімків супровідних документів, якщо пристрій надійшов на ремонт поштою.
- Бухгалтерія групує витрати за бухгалтерськими статтями і легко можна отримати звіт за будь-якою статтею витрат — будь то витрати на зарплату, на оренду, на скільки більше витратили на закупівлю запчастин цього місяця порівняно з минулим тощо.
- Автоматизований модуль закупівель, розрахунок кількості товару для закупівлі на склад на основі даних про продажі минулих періодів і тенденцій до збільшення або зменшення попиту.
- Інтегрована бухгалтерська та складська програма для обліку надходжень, списання товарів, видачі грошових коштів і точної історії транзакцій по кожному контрагенту з фінальним балансом (хто кому скільки повинен на даний момент).
- Зручні модулі для ведення замовлень клієнтів, відділу закупівель та контролю термінів виконання. Якщо запчастини немає на складі, інженер прямо в картці ремонту робить запит на закупівлю запчастини, менеджер отримує запит, він відображається у нього як необроблений. І, якщо протягом 2 днів не замовить запчастину, то ремонт почне світитися червоним кольором, сигналізуючи про порушення термінів.