Freshworks CRM (ранее Freshsales)

Freshworks CRM (ранее Freshsales) Freshworks CRM (ранее Freshsales) Freshworks CRM (ранее Freshsales) Freshworks CRM (ранее Freshsales) Freshworks CRM (ранее Freshsales) Freshworks CRM (ранее Freshsales) Freshworks CRM (ранее Freshsales) Freshworks CRM (ранее Freshsales) Freshworks CRM (ранее Freshsales) Freshworks CRM (ранее Freshsales)

Freshworks CRM — CRM-система для оптимізації роботи з лідами, збільшення залученості покупців, відстеження угод та роботи з новими клієнтами. У CRM-систему інтегрований штучний інтелект, що допомагає спеціалістам отримувати інформацію про клієнтів та оптимізувати адміністративну роботу та роботу з звітами.

Працюючи з Freshworks CRM користувач отримує комплексне рішення для ведення продажів, яке дозволяє залучати потенційних споживачів, вести контекстні розмови, укладати угоди на основі аналітичних даних та підтримувати відносини з клієнтами. У Freshworks CRM для взаємодії з клієнтами вбудовано: телефонія, чат, функція інтеграції з поштовими клієнтами.

Для організації маркетингової діяльності в Freshworks CRM компанії отримують повноцінне уявлення про клієнтський досвід: його поведінка, рівень залученості та інше. Для спілкування з аудиторією CRM-система дозволяє налаштувати автоматизованого чат-бота на сайті, сегментувати за критеріями споживачів, створювати персоналізовані поштові розсилки та отримувати аналітичні дані про взаємодії споживачів з сайтом (кліки, ліди, відповіді тощо).

Особливості Freshworks CRM:

  • Відстеження пошти, відкриття листів.
  • Кампанії з продажами.
  • Персоналізація шаблонів.
  • Повідомлення.
  • Планування листів.
  • Синхронізація календаря.
  • Розширені функції відправки листів та телефонних дзвінків.
  • Призначення номерів.
  • Автоматичні логи викликів.
  • Персоналізація голосової пошти.
  • Запис викликів.
  • Історія дзвінків.
  • Відстеження сайту та додатка.
  • Графік активності.
  • Сегментація за поведінкою.
  • Сегментація команди.
  • Зустрічі, завдання та нотатки.
  • Масові дії.
  • Доступ на основі ролей.
  • Фільтрація та сортування угод.
  • Налаштування процесу продажу.
  • Дашборд продажів.
  • Аналіз угод.
  • Візуальні звіти з продажів та доходів.
  • Перенос даних з Insightly, Zoho, Pipedrive та Salesforce.

Pin It on Pinterest

Увійти

Зареєструватися

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.