Фабрика Юзабилити


Платформа Fabuza створена для експертів у галузі UX/UI/CEM і дозволяє вирішувати завдання:
- проводити якісні маркетингові та продуктові дослідження;
- визначати та оптимізувати шлях клієнта (Customer Journey Map);
- тестувати програмне забезпечення, десктоп, мобільні сайти, додатки, прототипи, креативи, цифрові послуги та продукти, онлайн та офлайн банери;
- покращувати клієнтський досвід на електронних платформах;
- досліджувати та аналізувати конкурентів;
- проводити тести та опитування зі складною логікою для різних цільових груп.
Сервіс юзабіліті підходить для:
- менеджерів з продукту та клієнтського досвіду;
- Digital-менеджерів;
- комерційних директорів;
- маркетологів;
- UX-аналітиків та дослідників;
- команд розробників;
- керівників;
- UX-дизайнерів;
- HR-менеджерів.
Платформа надає можливість проведення якісних маркетингових досліджень:
- дистанційні модеровані дослідження;
- дистанційні немодеровані юзабіліті-тестування;
- щоденникові дослідження;
- 5-секундний тест;
- тест першого кліку;
- глибоке інтервю;
- онлайн-опитування та True Intent Studies;
- карткова сортування та інші.
Фабрика Юзабіліті надає наступну функціональність:
- якісні та кількісні дані в одному дослідженні;
- UX-тести та опитування без обмежень;
- надання професійних аналітиків;
- навчання користування платформою;
- підбір респондентів за потрібною цільовою аудиторією;
- розрахунок юзабіліті-індексів SUM, SuperQ та ін.;
- створення індивідуальних шаблонів досліджень;
- трекінг емоцій на основі відео з камери;
- айтрекінг за допомогою камери пристрою, BETA;
- вивантаження результатів та питань у Word, Excel, CSV;
- автоматичне перетворення голосу в текст;
- інтеграція з системами компанії через API, SAP;
- та інші можливості.
UX-платформа Fabuza працює як у хмарі, так і може бути встановлена на сервер. Можна проводити дослідження на 13 мовах, з можливістю доступу за ролями для різних команд.
Відгуки
Чудова CRM! Оптимізував роботу, рекомендую.
Зручна CRM. Оптимізує роботу, все чітко.
Фабрика Юзабилити? Ну, CRM як CRM. Працює, звіти генерує. Нічого особливого, але й не ламається.
Ця CRM-система надійно упорядковує взаємодію з клієнтами, дозволяючи ефективно відстежувати запити, керувати продажами та надавати високоякісну підтримку. Вона стане незамінним інструментом для оптимізації бізнес-процесів та покращення задоволеності клієнтів.
Ця CRM система залишила мене байдужим. Інтерфейс незручний, навігація складна. Функціонал обмежений, важливої інформації не вистачає. Інтеграція з іншими сервісами слабка. Технічна підтримка залишає бажати кращого, на запити реагують повільно і не вирішують проблем. Загалом, вражень система не справила, шукатиму інші варіанти.