Edulance
![Edulance](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/edulance_1938-1024x495.png)
![Edulance](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/edulance_2644-1024x495.png)
![Edulance](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/edulance_3711-1024x495.png)
![Edulance](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/edulance_4239-1024x495.png)
![Edulance](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/edulance_5288-1024x495.png)
![Edulance](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/edulance_7055-1024x495.png)
![Edulance](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/edulance_7323-1024x495.png)
![Edulance](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/edulance_7382-1024x495.png)
![Edulance](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/edulance_7478-1024x495.png)
![Edulance](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/edulance_9242-1024x522.png)
Edulance – це платформа для запуску онлайн-шкіл, яка дозволяє запустити курси чи тренінги в мережі Інтернет, розмістити відео, налаштувати опис, сформувати завдання, провести перевірку відповідей, надавши доступ учасникам онлайн-школи до особистих кабінетів. Платформа допоможе організувати прийом платежів, вести облік всієї аудиторії онлайн-школи, а для підвищення ефективності продажів на платформі створюються односторінкові сайти, які служать для збору підписників.
Також на платформі є маркетингові інструменти, такі як налаштування автоворонки для підвищення ефективності продажів курсів і тренінгів, e-mail повідомлення, інформування контактного центру про необхідність вихідних дзвінків, SMS-інформування тощо.
Список можливостей платформи Edulance:
- створення курсів і тренінгів, розміщення відео- та контент-матеріалу;
- формування бази знань шляхом вставки файлів різних форматів;
- підтримка презентацій PowerPoint;
- система коментарів до занять;
- прийом і перевірка відповідей за завданнями онлайн-школи;
- налаштування прийому оплати, інтеграція з PayPal, Робокасса, Монета;
- форми на сторонніх сайтах для реєстрації учасників онлайн-школи;
- облік і статистика реєстрацій;
- налаштування автоворонки і системи повідомлень по e-mail, SMS, вихідних дзвінків для контактного центру;
- повна статистика по роботі онлайн-школи.