Диспетчер 24

Диспетчер 24 Диспетчер 24 Диспетчер 24 Диспетчер 24 Диспетчер 24 Диспетчер 24

Цифровий сервіс Диспетчер 24 допомагає автоматизувати рутинні процеси в управлінні нерухомістю та обєднати канали комунікації управлінської організації з мешканцями. У платформі вже працюють понад 200 управлінських компаній у 37 містах Росії.

Склад та можливості платформи:

  1. Інтеграція з контакт-центром для диспетчерської служби
    • Реєстрація заявок від мешканців, контроль термінів та якості виконання робіт
    • Дзвінки з нагадуванням про заборгованість
    • Відповіді на питання про роботу управлінської компанії
    • Одне інформаційне поле для співробітників, які відповідають на дзвінки та в чаті
    • Прийом показників ІПУ
    • Понад 100 операторів з експертизою у сфері ЖКГ
  2. IT-платформа для автоматизації контакт-центра та прийому заявок від мешканців
    • Фіксація заявок та присвоєння статусу
    • Налаштовувані сповіщення
    • Автоматичне призначення виконавця
    • Контроль за виконанням
    • Оцінка результату виконання заявки
    • Аналіз роботи співробітників управлінської організації
    • Зберігання запису історії дзвінків протягом 3 років
    • Автоматизація регламентних робіт за допомогою чек-листів
  3. Мобільний додаток для мешканців та web-версія особистого кабінету для мешканців
    • Нагадування про терміни передачі показників приладів обліку
    • Нагадування про терміни оплати комунальних послуг
    • Можливість оплачувати ЖКГ та додаткові послуги онлайн
    • Деталізація нарахувань та завантаження квитанцій
    • Миттєве замовлення пропусків на вїзд та вхід
    • Безконтактне відкриття каліток та доступ до відеоспостереження
    • Створення звернень у управлінську компанію
    • Чат з оператором контакт-центра
    • Можливість замовлення додаткових послуг
    • Оцінка роботи виконавця
    • Push-сповіщення про новини та події управлінської компанії (інформаційна дошка онлайн)
    • Робота в особистому кабінеті в браузері
    • Можливість брендування логотипом та використання фірмового кольору.
  4. Мобільний додаток співробітника управлінської компанії
    • Сповіщення про надходження заявки
    • Нагадування про закінчення термінів усунення заявки
    • Звязок з оператором та заявником
    • Історія всіх дій з заявкою
    • Зберігання записів розмов операторів з заявником
    • Можливості додавати коментарі та фотозвіти
  5. Інтерфейс управління особистим кабінетом
    • Створення новинних та інформаційних розсилок
    • Перегляд даних про кількість переглядів розсилок
    • Відстеження статистики використання додатка
    • Перегляд статистики оплати ЖКГ та додаткових послуг
    • Завантаження статистичних даних у окремий файл

Pin It on Pinterest

Увійти

Зареєструватися

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.