Диспетчер 24
Цифровий сервіс Диспетчер 24 допомагає автоматизувати рутинні процеси в управлінні нерухомістю та обєднати канали комунікації управлінської організації з мешканцями. У платформі вже працюють понад 200 управлінських компаній у 37 містах Росії.
Склад та можливості платформи:
- Інтеграція з контакт-центром для диспетчерської служби
- Реєстрація заявок від мешканців, контроль термінів та якості виконання робіт
- Дзвінки з нагадуванням про заборгованість
- Відповіді на питання про роботу управлінської компанії
- Одне інформаційне поле для співробітників, які відповідають на дзвінки та в чаті
- Прийом показників ІПУ
- Понад 100 операторів з експертизою у сфері ЖКГ
- IT-платформа для автоматизації контакт-центра та прийому заявок від мешканців
- Фіксація заявок та присвоєння статусу
- Налаштовувані сповіщення
- Автоматичне призначення виконавця
- Контроль за виконанням
- Оцінка результату виконання заявки
- Аналіз роботи співробітників управлінської організації
- Зберігання запису історії дзвінків протягом 3 років
- Автоматизація регламентних робіт за допомогою чек-листів
- Мобільний додаток для мешканців та web-версія особистого кабінету для мешканців
- Нагадування про терміни передачі показників приладів обліку
- Нагадування про терміни оплати комунальних послуг
- Можливість оплачувати ЖКГ та додаткові послуги онлайн
- Деталізація нарахувань та завантаження квитанцій
- Миттєве замовлення пропусків на вїзд та вхід
- Безконтактне відкриття каліток та доступ до відеоспостереження
- Створення звернень у управлінську компанію
- Чат з оператором контакт-центра
- Можливість замовлення додаткових послуг
- Оцінка роботи виконавця
- Push-сповіщення про новини та події управлінської компанії (інформаційна дошка онлайн)
- Робота в особистому кабінеті в браузері
- Можливість брендування логотипом та використання фірмового кольору.
- Мобільний додаток співробітника управлінської компанії
- Сповіщення про надходження заявки
- Нагадування про закінчення термінів усунення заявки
- Звязок з оператором та заявником
- Історія всіх дій з заявкою
- Зберігання записів розмов операторів з заявником
- Можливості додавати коментарі та фотозвіти
- Інтерфейс управління особистим кабінетом
- Створення новинних та інформаційних розсилок
- Перегляд даних про кількість переглядів розсилок
- Відстеження статистики використання додатка
- Перегляд статистики оплати ЖКГ та додаткових послуг
- Завантаження статистичних даних у окремий файл
Відгуки
Диспетчер 24 – це зручна і функціональна CRM-система, яка відповідає вимогам сучасного бізнесу. Інтерфейс зрозумілий навіть новачкові, а широкий спектр інструментів дозволяє автоматизувати різні аспекти роботи: від управління замовленнями до аналізу ефективності команди.Особливо подобається можливість налаштування системи за індивідуальними потребами. Ми змогли налаштувати воронка продажів, створити власні поля і звіти, що значно покращило продуктивність і управління.Варто відзначити і відмінну технічну підтримку. На всі питання відповідають швидко і професійно, допомагаючи вирішити будь-які труднощі. Рекомендую Диспетчер 24 як перспективне рішення для організації та обліку роботи будь-якого бізнесу.