Deskero





Deskero — це інструмент для покращення обслуговування клієнтів, який пропонує широкий спектр додаткових функцій, що спрощує налаштування робочого процесу та бізнес-потреб.
Deskero допомагає керувати багатоканальною підтримкою, організовувати запити з різних джерел, включаючи електронну пошту, чат та соціальні мережі. Платформа дозволить подбати про всі запити, економлячи час.
Основні характеристики Deskero:
- Спрощений робочий процес.
- Багатоканальний: електронна пошта, чат, Twitter, Facebook, веб, SMS.
- Відповіді «в один клік».
- Імпорт з E-mail.
- Правила призначення тікетів.
- Макроси.
- Зворотний звязок.
- База знань.
- Експорт бази знань у соціальні мережі.
- Онлайн-чат (у режимі реального часу).
- Соціальний моніторинг.
- Додаткові користувацькі портали.
- Конфігурація рівнів обслуговування.
- Відкритий Rest API.
- Розширене виконання сценарію.
- Звіти та аналітика.
Відгуки
Ох, CRM-система… Казали, полегшить життя, а вийшло – суцільний головний біль! Інтерфейс – як з 90-х, підтримка – “привіт з минулого століття”, все глючить, тормозить, і взагалі… Радісно, що хоч гроші не викинув на вітер (а ні, викинув!). 🥳
Працює, ну і добре.
Це CRM-система зробила мою роботу набагато простішою. Вона організована, інтуїтивна і має купу функцій, які допомагають мені залишатися на вершині моїх завдань. Я можу відстежувати своїх клієнтів, керувати продажами та автоматизувати маркетинг. Це заощаджує мені багато часу та зусиль, і я можу зосередитися на тому, щоб зробити свій бізнес успішним. Я дуже рекомендую цю CRM-систему будь-якому підприємцю чи менеджеру, який хоче покращити свою продуктивність.