Broni.Biz
Платформа дозволяє адміністратору системи без навичок програмування за 5-10 хвилин налаштувати онлайн-графік і форму бронювання. За кілька хвилин розмістити його на сайті або у соціальних мережах і взяти під повний контроль бронювання послуг, заходів, продаж білетів чи оренду обладнання, а також значно спростити роботу з клієнтами.
Підходить для:
- Представників малого та середнього бізнесу, що надають послуги, організаторів заходів, квестів, екскурсій, розваг та ін.
- Самозайнятих громадян і індивідуальних підприємців, репетиторів, викладачів, майстрів індустрії краси, тренерів, інструкторів та ін.
Функціональність:
- Декілька варіантів дизайну графіка і кастомізована настройка кольорової гами.
- В форму бронювання можна додати додаткові опції та вказати їх вартість.
- Історія змін бронювань з вказівкою дат, статусу заявок і відповідальних співробітників.
- Додавання співробітників і розподіл зон відповідальності між ними.
- Вивантаження даних про бронювання та користувачів у форматі Excel.
- Система фільтрації та пошуку даних з поясненнями та підказками.
- Знижки, промо-коди, термін їх дії та кількість.
- Облік клієнтів з історією замовлень, імпортом та експортом даних у Excel.
Реалізовані інтеграції з різними сервісами:
- Повідомлення вам, вашим співробітникам та клієнтам у вигляді SMS-повідомлень.
- Повідомлення про бронювання клієнту та на вказані вами електронні адреси.
- Налаштування відправки повідомлень у месенджер Telegram.
- Для редагування доступні базові e-mail шаблони.
- Платежі онлайн, за допомогою платіжних систем Яндекс.Каса або Тінькоф.
- Налаштування цілей у аналітичних сервісах Яндекс.Метрика та Google Analytics.
- Встановлення віджета онлайн-бронювання у групу у соціальній мережі ВКонтакте.
- API для інтеграції графіка з різними агрегаторами.
Відгуки
ЦРМ-ка непогана, допомагає впорядкувати дані про клієнтів.
Досить придатна CRM-система