ArchiMed +

ArchiMed + ArchiMed + ArchiMed + ArchiMed + ArchiMed + ArchiMed + ArchiMed + ArchiMed + ArchiMed +

ArchiMed+ — це медична система для приватних медичних центрів та стоматологічних клінік.

Основні функціональні можливості ArchiMed+:

  • Автоматизація реєстратури – зручний запис та планування прийомів.
  • IP-телефонія – контроль усіх дзвінків, інформація про дзвонящого пацієнта.
  • CRM-система – весь вхідний потік пацієнтів в одному місці.
  • АРМ лікаря – оптимізоване ведення електронної історії хвороби: візити та обстеження пацієнтів за весь час, готові шаблони та протоколи обстежень, план лікування, довідник діагнозів.
  • Лікарняні листи – від автоматизації заповнення до друку на бланку суворої звітності лікарняного листа.
  • Каса – робота з онлайн-касами, облік усіх платних послуг, автоматичний друк чеків.
  • Розрахунок зарплати співробітників – автоматичний підрахунок зарплати з можливістю створювати правила нарахування.
  • Система лояльності – бонусна система, дисконтна система, робота з сертифікатами, робота з абонементами.
  • СМС-розсилка – автоматична та ручна відправка смс та e-mail повідомлень, формування списків для розсилки.
  • Сайт PRO – інструменти для сайту клініки: оплата на сайті, відгуки, перегляд результатів лабораторних досліджень, прайс на сайті.
  • Робота з ДМС та ОМС.
  • Профогляди за 302Н – завантаження іменних списків співробітників організацій, автоматична калькуляція профогляду, друк усіх супутніх документів, індивідуальні профогляди.
  • Звітність – понад 100 видів фінансових, маркетингових, web-звітів, розробка індивідуальних звітів для клініки.
  • Прогнозування – відстеження та аналіз усіх поточних процесів у клініці.
  • Лабораторія – автоматизація роботи внутрішньої лабораторії клініки, підключення аналізаторів, робота з зовнішніми лабораторіями.
  • Онлайн-запис на прийом – можливість запису пацієнтів через сайт клініки.
  • Графік роботи лікарів – гнучка настройка розкладу та автоматичне формування табеля робочого часу.
  • Склад – облік товарів та матеріалів, внутрішнє переміщення, автоматичне списання матеріалів при наданні послуг, ведення обліку залишків.

Pin It on Pinterest

Увійти

Зареєструватися

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.