Alcméon
Alcméon — це платформа інтеграції соціальних мереж у клієнтський сервіс, яка збирає повідомлення та коментарі будь-якого обсягу з доступних каналів в єдиний робочий потік. В платформі є вбудований редактор чатботів та професійний інструмент статистики та аналізу.
Система орієнтована на компанії з великою клієнтською базою, які хочуть розгорнути повномасштабну обробку звернень з соціальних мереж. Гібридна платформа Alcméon агрегує повідомлення з різних каналів (повідомлення та коментарі в соцмережах, месенджери, web-chat) в єдиний робочий потік. Alcméon пропонує іншу систему квитків, зберігаючи різні формати звернення користувача у форматі діалогу. Доступне командне розподілення та визначення терміновості, функція суфлера (ШІ + ключові слова), готова система відстеження статусу кейсу.
В рішенні включений drag&drop редактор чатботів Quick Replies (швидкі відповіді), який дозволяє створювати різні сценарії без програмування та публікувати їх без додаткових завантажень. Окрім перенаправлення на конкретний веб-ресурс для простих кейсів, бот здатний безшовно для обох сторін передати діалог оператору, з збереженням контексту.
Статистичний аспект дозволяє відслідкувати статистику різного ступеня складності за обсягом, затримками відповіді, оперативністю каналів та окремо взятих співробітників. Можливий експорт даних або створення звітів всередині платформи.
Окрім цього, рішення пропонує прості функції постингу. Завдяки API можливо підключити сторонні рішення.
Кожні два тижні відбувається оновлення рішення з впровадженням нових функцій та виправленням помилок. До всіх клієнтів призначається Customer Success менеджер для супроводу та збору запитів безпосередньо.