CraftTalk
CraftTalk — це комплексне рішення для підвищення ефективності комунікацій з клієнтами на основі штучного інтелекту: чат-платформа, чат-бот та база знань.
Чат-платформа
Інтегрує текстові канали компанії в єдиному інтерфейсі. Високий рівень автоматизації обробки звернень: надання шаблонів відповідей, інтелектуальних підказок. Маршрутизація запитів.
Чат-бот
Розпізнає питання і відправляє співрозмовнику відповідні статті з бази знань або запускає сценарії. Створення сценаріїв здійснюється в візуальному редакторі і не вимагає навичок програмування. Є можливість створення як простих “кнопкових” сценаріїв, так і складних з запитом додаткової інформації, підключенням інтеграцій, витягуванням даних з запиту користувача. У випадку відсутності відповіді чат-бот переводить розмову на співробітника. Має здатність до самонавчання.
База знань
Інтелектуальне ядро системи. База знань використовується співробітниками для оперативного пошуку інформації та обслуговування клієнтів, а також як джерело знань для чат-ботів.
Система аналітики
Містить більше 50 показників. Дозволяє визначати ефективні канали комунікацій, тематику звернень, показники задоволеності клієнтів. Збирає статистику роботи чат-ботів та співробітників.