Jivo
Jivo (раніше JivoSite) — це платформа для звязку з клієнтами. Користувачам пропонується проста установка та зручний інтерфейс системи. Сервіс приваблює відвідувачів, оскільки дизайн форм дуже помітний, також інтегрована опція активних запрошень. Іншими словами, після певного проміжку часу перебування відвідувача на сайті, спрацьовує сигнал і зявляється чат.
Jivo пропонує безліч функцій для збільшення продажів:
- Докладні дані про клієнта,
- Оцінка обслуговування менеджером,
- Моніторинг за друком повідомлень.
- Обмін файлами,
- Блокування клієнта,
- Швидкі фрази,
- Перевірка орфографії перед відправкою,
- Розподіл заявок за відділами,
- Указка для виділення областей на сайті,
- Розділення компанії на регіональні відділення,
- Активні запрошення з налаштуванням правил виводу,
- Клієнти для настільних та мобільних платформ,
- JavaScript API та Webhooks для будь-яких інтеграцій,
- Інтеграція з Google Analytics та Яндекс.Метрикою,
- Інтеграція з Apple Business Chat,
- Спостереження за відвідувачами в реальному часі,
- Прийом вхідних звернень з ВК, WhatsApp, Telegram та Viber.
Відгуки
Ця CRM-система – справжній скарб для мене! З її допомогою я легко керував взаємодією з клієнтами, відстежував продажі та тримав все під контролем. Інтерфейс неймовірно інтуїтивний, тож навіть новачок розбереться. Завдяки вбудованій аналітиці я можу приймати обґрунтовані рішення та виявляти можливості для зростання. Тепер я можу приділяти більше часу стратегічним завданням, а не нудній паперовій роботі. Ця CRM-система – незамінний інструмент, який значно покращив мою бізнес-діяльність.