Омнидеск
Омнідеск — це онлайн-сервіс, що обєднує всі канали звязку з вашими клієнтами. Основні особливості сервісу:
- Повідомлення з соцмереж і месенджерів обробляються разом з іншими повідомленнями;
- Пропозиції клієнтів щодо поліпшення ваших товарів та послуг;
- Зручна база знань з усіма відповідями для клієнтів і персоналізацією зовнішнього вигляду;
- Гнучка фільтрація списку звернень і групування за критеріями та мітками;
- Звільнення співробітників від рутинної роботи завдяки автоматизації процесів і шаблонів;
- Докладна історія дій в кожному з звернень;
- Співробітники працюють швидше завдяки заздалегідь підготовленим відповідям;
- Максимально гнучка настройка сповіщень і автоматизація рутини за допомогою правил;
- Універсальний пошук за зверненнями, статтями бази знань і всіма клієнтами;
- Гнучкі права доступу;
- Повноцінний API;
- Вебхуки для сповіщення сторонніх сайтів про певні події;
- Оцінка якості роботи по всім підключеним каналам звязку;
- Підтримка копій (Cc), прихованих копій (Bcc) і можливість пересилання (Fw);
- Історія листування в кінці відповідей співробітника для нагадування користувачеві, про що йде мова;
- Кастомні поля для будь-яких потрібних даних за користувачами і зверненнями;
- Попередження колізій — уникнення відправки декількох відповідей від різних співробітників;
- Автозбереження тексту в поле для написання відповіді співробітником;
- Віддалена автентифікація (SSO) для звільнення користувачів від подвійної авторизації;
- Підказки та Омнібот, який автоматично відповідає користувачеві, якщо ймовірність того, що стаття або шаблон вирішує питання, досить висока;
- Можливість надавати підтримку на декількох мовах і автовизначення мови користувача;
- Мобільні додатки для iOS та Android;
- Кастомні статуси для співробітників, щоб відслідковувати зайнятість співробітників;
- Віджети з підтримкою багатомовності, кастомними кнопками і пошуком по базі знань;
- Постійний розвиток сервісу: поліпшення існуючого функціоналу і додавання нових опцій.