Re plain
Re:plain — веб-чат для консультації клієнтів на сайті. Re:plain підключається, налаштовується і повністю керується в особистому месенджері власника, це може бути WhatsApp, Facebook Messenger або Telegram. Без додаткових програм і додатків, та особистих кабінетів. Оператором чату може бути сам власник сайту або будь-який співробітник, якому доручено спілкування з клієнтами, кількість операторів необмежена.
Базова версія Re:plain завжди безкоштовна. Але, при бажанні, у власників Re:plain є можливість підключати додаткові потрібні для бізнесу функції однією або пакетами і платити за те, що дійсно потрібно власнику.
Re:plain працює на будь-яких сайтах і платформах, включаючи WordPress, Drupal, Joomla, Wix, Blogspot, Tilda. Його можна звязати безпосередньо з більш ніж 1700 додатків для бізнесу, зокрема CRM і ERP- системами. Підтримується будь-яка кількість сайтів і операторів.
З веб-чатом Re:plain бізнес завжди онлайн. Повідомлення з сайту приходять одразу в месенджер — це дозволяє відповідати клієнтам максимально швидко, випереджаючи психологічний поріг очікування в 30 секунд. При цьому можна гнучко налаштовувати графік роботи чату і включати та налаштовувати для клієнтів форму зворотного звязку, коли миттєве спілкування з оператором неможливе.
Налаштування кольорів дозволяє оформити чат в стилі дизайну сайту. Персоналізація, підтримка логотипів, привітань, стікерів і форм робить веб-чат повноцінним носієм бренду. Re:plain «говорить» на 24 мовах, включаючи російську і англійську.
Re:plain оснащений всіма сучасними функціями комунікацій і управління, включаючи аналітику, інтеграції, поп-ап банери, готові відповіді, пересилання файлів, передачу клієнтів між операторами, можливість розмістити посилання на чат в будь-якому місці сайту та багато іншого.