RetailCRM
RetailCRM — платформа для eCommerce та рітейлу. Допоможе навести порядок у замовленнях, утримувати та повертати клієнтів, продавати у соцмережах та месенджерах, налаштувати програму лояльності та створити сайт.
Що можна робити за допомогою RetailCRM
Автоматизувати процес продажу:
- Обєднувати онлайн- та офлайн-продажі
- Агрегувати комунікації з клієнтами з соцмереж та месенджерів
- Комплектувати замовлення, керувати переміщенням товарів між складами та магазинами
- Виставляти рахунки по email та SMS, фіскалізувати платежі по 54-ФЗ, зберігати чеки оплати та повернень
- Розраховувати вартість доставки, відправляти заявки у службу доставки, сповіщати клієнтів про місцезнаходження замовлення, керувати курєрами, друкувати наклейки та супровідні документи
- Працювати з товарним каталогом та слідкувати за залишками на маркетплейсах
Генерувати повторні продажі та підвищувати середній чек за допомогою інструментів CRM-маркетингу:
- Сегментувати клієнтів за поведінкою, RFM-показниками, LTV, середнім чеком, тегами тощо
- Збирати листи у візуальному конструкторі без знань HTML, перетягуючи готові блоки та додаючи в них власний контент
- Робити розсилки через Email, SMS
- Відслідковувати ефективність каналів CRM-маркетингу
Запустити програму лояльності:
- Налаштовувати правила участі та рівні привілеїв для клієнтів
- Нараховувати бонуси двома способами: у фіксованому вигляді, наприклад, 1 бонус за кожні 10 гривень або у вигляді відсотка від покупки
- Запускати готові механіки: welcome-бонуси та день народження
Аналізувати результати в розрізі:
- Замовлень
- Клієнтів
- Товарів
- Комунікацій
- Фінансів
Відгуки
Як досвідчений користувач CRM-систем, я високо оцінюю переваги [назва CRM]. Її інтуїтивний інтерфейс і потужні функції значно підвищили ефективність нашої команди. З моменту впровадження ми спостерігаємо помітне зростання продажів і поліпшення взаємодії з клієнтами.