JIRA Service Desk

JIRA Service Desk стає онлайн-сервісом для керування заявками, підтримки та автоматизації сервісної служби з зрозумілим самообслуговуванням, SLA та відстеженням роботи в реальному часі. JIRA Service Desk пропонує гнучку платформу підтримки та базу знань, із великою кількістю налаштувань та масштабуванням.
Функції JIRA Service Desk:
- Швидке вирішення проблем клієнтів.
- Всі інструменти доступні «з коробки».
- Встановлення сучасних SLA та звіти про результати.
- Сучасний, потужний та простий користувацький досвід.
- База знань.
- Самообслуговування.
- Зрозумілий портал для клієнтів без необхідності навчання.
- Інтеграція в JIRA.
- Налаштовувані черги.
- Аналітика.
- Потужні можливості пошуку та фільтрації.
- Автоматизована сортування.
- Більше тисячі надбудов.
- Користувацькі поля.
- Повідомлення електронною поштою.
- Підвищена безпека.
- Імпорт даних із інших систем.
- Інтеграція за допомогою REST API.
Відгуки
Крута CRM, все чітко!
Ця CRM система значно покращила організацію моєї роботи. Зручний інтерфейс та широкий функціонал дозволяють ефективно управляти клієнтською базою та продажами. Рекомендую!