Quick Resto
Quick Resto — це сервіс із широкими можливостями для автоматизації ресторанного бізнесу. Система складається з фронт-офісу та бек-офісу із системою для автономної роботи, CRM-структурою, складським обліком та механізмами відстеження персоналу.
Переваги фронт-офісу:
- Зрозумілий та простий інтерфейс, без необхідності навчання персоналу.
- Доступність — не потрібно купувати сервери та слідкувати за ними. Дані зберігаються в хмарі.
- Автономна робота — термінали доступні навіть при відсутності мережі. Продажі та дії персоналу будуть синхронізуватися у разі потреби та з’яви Інтернету.
- Підтримка стороннього обладнання, включаючи фіскальні реєстратори, тікет-принтери, сканери та принтери штрих-кодів, термінали та ін.
Особливості бек-офісу:
- Налаштування прав доступу, встановлення дозволів та заборон на конкретні дії персоналу.
- Зручні термінали: прийом замовлення, його відправка на кухню та оплата у три дії.
- Підтримка різних типів оплат.
Система автоматизації також пропонує можливості CRM:
- Різні програми лояльності — залучення нових клієнтів та підтримка постійних.
- Вибір видів карт — у варіантах з кодом, магнітною смужкою або безконтактні.
- Статистика із даними про популярні страви, середню та загальну суму замовлень та ін.
- Складський облік із калькуляцією, контролем за рухом товару та звітами.