KeyCRM

KeyCRM KeyCRM KeyCRM KeyCRM KeyCRM KeyCRM KeyCRM KeyCRM KeyCRM

KeyCRM — це CRM-система для автоматизації бізнес-процесів: онлайн-продаж товарів та послуг, комунікації з клієнтами, збору та обробки лідів, управління товарами та складом. Налаштовується без дороговартісних послуг інтеграторів, буквально за кілька хвилин. Робота через браузер на компютері, ноутбуці або телефоні.

Що можна робити за допомогою KeyCRM:

  • Отримувати офлайн- та онлайн-замовлення, або записи на послугу — в єдиному вікні, в загальну базу, з будь-яких джерел.
  • Збирати ліди з джерел, включаючи месенджери і обробляти їх в єдиному вікні, проводити по воронкам (доступні користувацькі налаштування).
  • Вести комунікацію з клієнтами/лідами прямо, не виходячи з кабінету системи — вбудована інтеграція месенджерів, IP-телефонії, Email; оформляти замовлення прямо під час листування, зберігати історію спілкування.
  • Масштабувати бізнес завдяки економії часу на рутинні операції.

Відгуки

Елена

Зручна та ефективна CRM, що спрощує роботу!

Pin It on Pinterest

Увійти

Зареєструватися

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.