Envybox

Envybox Envybox Envybox Envybox Envybox Envybox Envybox Envybox Envybox

Envybox — це мультисервіс підвищення продажів за мінімальними витратами.

Продукти:

  1. Зворотній дзвінок — це інструмент, призначений для звязку відвідувача сайту з компанією. Можливості: розпізнавання клієнта, озвучення utm-мітки, інтеграція з аналітикою, геофільтри, інтеграція з CRM-системою, привязка до форм, інтеграція з Telegram, визначення міста, інформація про клієнта, налаштування кнопки.
  2. Онлайн чат — це віджет, який допоможе спілкуватися з клієнтами у режимі реального часу. Можливості: живі автозапрошення, налаштування завантаження віджета, додатки під iOS, Android, Mac та Windows, смайлики, автовідповідачі.
  3. Відеовіджет — це спливаюче вікно з роликом тривалістю в середньому 30 секунд. У віджеті можна динамічно вітати відвідувачів сайту, демонструвати продукт, розповідати про свою компанію, показувати відеовідгуки або анонсувати заходи та акції.
  4. EnvyCRM — система для автоматизації роботи відділу продажів. Можливості: автоматичне завантаження завдань, час у клієнта за його часовим поясом, швидкий ввід дати та часу, керування угодою кнопками.
  5. Генератор клієнтів — це спливаючий віджет з акцією та таймером, який генерує заявки та дзвінки з сайту, завдяки приверненню уваги.
  6. Захоплювач уваги — цей віджет виглядає як вікно сповіщення в соціальних мережах, створюється враження, що відвідувачу пише жива людина.
  7. Стадний інстинкт — це віджет, який створює ефект черги, представляє з себе спливаюче віконце, в якому виводяться завчасно підготовлені тексти про те, що інші відвідувачі сайту прямо зараз купили товар, оформили замовлення.
  8. Мультікнопка — це віджет, який поєднує кілька дій одночасно: дзвінок, чат, генератор, також можна додавати посилання та сторонні віджети.
  9. Квізи та Квіз-лендінг. Квізи — інструмент у вигляді тесту, вікторини або опитування. Квіз-лендінг — це односторінковий сайт з опитуванням, на кінці якого відвідувач залишає контактні дані.
  10. Персоналізатор форм – спеціальний додаток для сайту, завдяки якому автоматично заповнюються імя, номер телефону та е-мейл тих відвідувачів сайту, яких розпізнає наша система.

Відгуки

Анастасия

Відмінна CRM! Оптимізує роботу, рекомендую.

Елена

CRM? Ну, працює і працює. Автоматизує щось там, клієнтів тримає в порядку. Не знаю, особисто я б і без неї обійшовся.

Руслан

Ну, CRM як CRM. Працює ніби стабільно, баги не вилазять щогодини. Користуватися можна, якщо треба.

Pin It on Pinterest

Увійти

Зареєструватися

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.