Admin24 — Service Desk

Admin24 — Service Desk

Як Admin24 — Service Desk допоможе покращити обслуговування клієнтів:

  • Робота з заявами в одному вікні. Заяви можна отримувати через електронну пошту, телеграм та веб-форми на сайті.
  • Зменшити швидкість відповіді. За даними наших клієнтів — при використанні Admin24 клієнт отримує відповідь швидше, оскільки швидкість обробки скорочується в 1,3 рази.
  • Зменшити витрати на підтримку. Співробітники зможуть обробляти більше заяв.
  • Не втратити жодного клієнта. Заяви не будуть загублені, а швидкість вирішення та зворотний звязок залишать клієнта задоволеним.

Переваги Admin24 — Service Desk:

  • інтеграція з соцмережами — спілкування з клієнтами в Telegram, Вконтакте та Однокласники;
  • інтеграція з Бітрікс24 — робота з заявами в звичному інтерфейсі корпоративної системи;
  • облік клієнтів і клієнтський портал — історія заяв і доступ клієнтам;
  • автоматизація підтримки — обробка заяв та відправка сповіщень клієнтам відбувається швидше;
  • звіти і SLA — аналіз якості роботи та забезпечення потрібного рівня обслуговування;
  • багатоканальна підтримка — отримання заяв через соцмережі, електронну пошту та веб-форму.

Pin It on Pinterest

Увійти

Зареєструватися

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.