Admin24 — Service Desk
Як Admin24 — Service Desk допоможе покращити обслуговування клієнтів:
- Робота з заявами в одному вікні. Заяви можна отримувати через електронну пошту, телеграм та веб-форми на сайті.
- Зменшити швидкість відповіді. За даними наших клієнтів — при використанні Admin24 клієнт отримує відповідь швидше, оскільки швидкість обробки скорочується в 1,3 рази.
- Зменшити витрати на підтримку. Співробітники зможуть обробляти більше заяв.
- Не втратити жодного клієнта. Заяви не будуть загублені, а швидкість вирішення та зворотний звязок залишать клієнта задоволеним.
Переваги Admin24 — Service Desk:
- інтеграція з соцмережами — спілкування з клієнтами в Telegram, Вконтакте та Однокласники;
- інтеграція з Бітрікс24 — робота з заявами в звичному інтерфейсі корпоративної системи;
- облік клієнтів і клієнтський портал — історія заяв і доступ клієнтам;
- автоматизація підтримки — обробка заяв та відправка сповіщень клієнтам відбувається швидше;
- звіти і SLA — аналіз якості роботи та забезпечення потрібного рівня обслуговування;
- багатоканальна підтримка — отримання заяв через соцмережі, електронну пошту та веб-форму.