Remdesk
Мій Касир — це сервіс для автоматизації каси та продажів. Всі каси в особистому кабінеті: керує мережею, знижує втрати виробництва та реалізації, контролює персонал: касир, пекар/кухар/доставка, керуючий.
Для касира — планшет з обмеженою та простою функціональністю: відкриття зміни, приймання продукції, реалізація, інвентаризація. Працює швидко, помилок менше. До каси підключається торгове обладнання: фіскальна техніка, сканер, грошова скринька, ваги та банківський термінал.
В особистий кабінет керуючого надходять дані з усіх кас. Тут є зведення по продажах та залишках, прогноз доходу, документи та звіти.
Кабінет управління мережею філій або франшизи — ще один рівень, який обєднує в собі всі ваші особисті кабінети. Він керує доступом, номенклатурою, знижками, оплатами, всіх філій
На практиці Мій Касир знижує втрати в середньому на 3000 гривень на день.
- Враховує вироблену продукцію брак, бракування, списання.
- Аналізує та коригує щогодинно план виробництва та контролює його виконання.
- Касир отримує, реалізує та інвентаризує залишки щодня.
- Касир не бачить суму в касі при закритті зміни — надлишок залишається в касі.
- Контролює моменти реалізації за допомогою розумного відеоспостереження — до нього привязані події каси. На часовій лінії відео позначені подіями каси, що вимагають уваги. Можна побачити тільки те, що вимагає уваги.