АвтоВебОфис
АвтоВебОфіс – це спеціалізоване рішення для ведення бізнесу в Інтернеті, яке дозволяє автоматизувати такі завдання, як виставлення рахунків, прийом платежів, збір підписників та email-розсилки, робота з партнерами, створення односторінкових сайтів, управління співробітниками, проведення рекламних кампаній, облік витрат та багато іншого.
До основних функцій та особливостей CRM АвтоВебОфіс відносяться наступні:
- Безперебійна робота CRM, висока ступінь захисту даних і доступність з будь-якої точки світу за допомогою інтернету.
- Цілодобове виставлення рахунків, збір заявок та прийом платежів (продажі у режимі 24/7).
- Інструменти для побудови партнерської мережі для просування товарів та послуг в мережі інтернет.
- Наглядна статистика за розвитком бізнесу у всіх необхідних розрізах (за сумою продажів, за кількістю рахунків, за популярністю способів оплати, демонстрація динаміки продажів) та варіантах відображення даних (графіки, таблиці тощо).
- Відстеження ефективності проведених рекламних кампаній.
- Збір бази підписників та організація email-розсилок з високим відсотком доставки та дотриманням світових вимог до організації розсилок.
- Гнучка сегментація бази підписників та контактів для високоефективних email-розсилок.
- Наглядна статистика за роботою з email-розсилками (скільки листів доставлено, скільки відкрито, скільки переходів за посиланнями тощо).
- Організація дистанційного навчання клієнтів з відстеженням успішності та послідовною подачею навчальних матеріалів (продаж навчальних курсів, тренінгів, семінарів, вебінарів).
- Управління співробітниками.
- Постановка завдань та контроль виконання призначених доручень.
- Автоматичне призначення регулярних завдань (здача звітності, підготовка закриваючих документів тощо – повторювані завдання).
- Налаштування прав доступу до розділів CRM для максимальної безпеки бізнесу та зручності роботи.